Výlety

Počasí: vcelku to šlo

obrázek1
Hrádek u Nechanic
Náš další vícedenní výlet vedl do rovinaté oblasti okolo Chlumce nad Cidlinou a tohle jsou zápisky od Míši, aby jste si mohli předstvit, jak to na takovém našem výletu chodí :-)

Pátek: Kupodivu jsme se všichni sešli včas na nádraží,zakoupili lístky a nastoupili v poklidu do vlaku…nemohli jsme uvěřit tomu,že vše proběhlo tak pohodově. Sedli jsme si do chodbičky a hezky se vysaunovali.
Po výstupu z vlaku začalo trochu pršet, ale i přesto jsme vyjeli směr večerka, kde jsme chtěli koupit něco malého k jídlu. Jenže už po 100 metrech Jirka Balů Mazanec přetrhl řetěz a nebyl tam nikdo, kdo by mu ho uměl spravit. Za dalších 20 metrů jsem píchla já…a to vše se událo na úplné rovině . A tak jsme se rozhodli, že budeme spolu tlačit až na Chárovnu. Řekli jsme klukům, že jdeme napřed, protože oni jeli nakupovat …už jsme byli skoro u cíle a kluci pořád nikde, bylo nám to divné, protože už jsme tlačili skoro hodinu… a za chvlíli volal Zdenda, že Kolbič taky píchnul. Na Chárovnu jsme tedy došli a dojeli skoro společně.
Ubytování bylo, jak řekl Kolbaba takový východní Hilton…postele pérovací až do stropu, stolek s židlema jak ve vlaku, ale ok.
Pak jsme šli do hospody, kde jsme si dali držkovku a nějaký ty hnusný piva, becherovky, zelený, kalvados z červený řepy a už ani nevíme co, ani číšník nakonec nevěděl. Bylo nás tam u stolu opravdu hodně a každý si jel tu svou, Jirka stavěl domek z pivních tácků, já mlela o kočkách, nebo odháněla ožralce od Věry, Kolbič pořád tu svou kolikolu, Zdenda II. o volbách hustil do Jirky, Zdenda I.to rozjížděl s Gábinou, Péťa o světlech zase, Balů o mazancích..prostě klasika….
Spát se šlo až kolem jedný a ráno nás vzbudil řev Jirky Krušnohoráka, jak nadává někomu kvůli něčemu….Což nás pěkně naštvalo a všechny vzbudilo. Ale jako satisfakci mi zase vyměnil duši a Balůovi spravil řetěz :-)
Sobota: V 10 hodin, dorazili další účastníci gastrohodů Petr a Dalibor. Vytáhli nás z postelí a jelo se…
Hned v Chlumci píchl opět Kolbaba, tak se shánělo lepení na kolo a nové duše…což zabralo tak hodinu. Mezitím jsme gastrovali u Penny marketu. Cestou na kole jsme zpívali a byla dobrá nálada.
Na Hrádek u Nechanic jsme dorazili řádně hladoví, ale ještě jsme si to tam stihli prohlédnout, cesta na horu byla zamořená pekelným smradem, kde jsme nechali Dalibora a Balůho aby pohlídali kola. Už dávno jsme chtěli vyjet,ale Jirka pořád nikde…, pak odněkad vylezl a jeli jsme na oběd. Jenže nikde nic, jen jeden zaplivanej krámek, kde nabízeli klasiku čecháčkovství a to klobásu atd…ale měli jsme hlad, tak jsme zagastrovali. Měli dokonce dobrýho sviňáka (Svijany)…aspoň něco
Po výjezdu jsme Jirku viděli naposledy…pak až večer, zmizel ! Cestou zpět jsme se ztratili i když cedule ke Klamošovi, ukazovala 5 km. Ale vyjeli jsme jinde,pak zase jinde a to samé i do 3tice. Nakonec mi spadla muška do oka a to mě dost rozhodilo. Chtělo se mě vzteky brečet a to ještě když mě jí Péta vytáhl jsem zjistila, že kluci sedí v hospodě, ale mě se nechtělo,tak jsem jela napřed a samozřejmě se taky ztratila v nějakým poli plným bahna a louží, paráda!
Svůj dojezd do kempu jsme taky náležitě oslavili koprovkou a svinákem. Pak už jsme pařili jen na pokoji a docela brzo usnuli. Večer přišla zase Gabča a Libor. Jirka zpíval a každý si zase mlel tu svou.

Došlo i na koupání :-)
Neděle: Po probuzení jsme zjistili, že je již skoro 10 hodin, tak jsme rozbalili gastro a vyrazili v dešti na pěší výlet kolem písáku. Po návratu jsme zagastrovali u oběda-guláže a pak vyrazili hodně pomalým tempem na kolo. Dojeli jsme až k dalekému písáku (3 km) , kde se Balů, Petr a Zdenda vykoupali a pak jsme jeli až do Koles (5 km)….Tam jsme to raději otočili, protože už bylo hodně hodin a jeli do kempu směr Langoš a balení. Cestou se nám ztratil Balů…. Bez jediného slova a našli jsme ho až na nádraží. Cesta vlakem probíhala probíráním našich klasických oblíbených témat…
Počasí bylo krásné, vše bylo all right.
Část naší tlupy
Písaky na Chárovně
Odkaz na další fotografie

Přidejte vlastní výlet na stránky..